perjantai 31. heinäkuuta 2015

Hey, I'm feeling kinda sick these days

Oikeasti en tiedä mitä kirjoittaa.
Mulla on ihan hyvä olla. Juuri nyt.
Opamoxeja on jäljellä varmaan 20kpl ja voisin jo hakea uuden 30kpl.
Oon nyt kotona juonut niin paljon että ei ole tullut otettua. Vältän pillereiden ja holin yhdistelmää kuin ruttoa.
Ehkä tämä hyvä olo johtuu vain alkoholista.
Tai siitä että oon taas "kotona", siellä kaupungissa missä syntynyt ja kasvanut. En tiedä.
Mutta tällä hetkellä vain nautin tästä, pienestä hetkestä ilman kamalampia huolia.
Silti välillä hymyilen avokille, joka vastaa hymyllä ja nyökkäyksellä että naama edelleen toimii, ei ole halvaantunut.
Ruoka on taas alkanut vaivaamaan enemmän.
Ei tee mieli syödä.

Tässä pärstä tältä päivää. Muistakaa että aina saa Instagramissa seurata, sen pitäisi löytyä tuosta oikeasta reunasta, jos tuntuu että oon hidas päivittämään. Välillä vaan pää lyö niin tyhjää ettei tiedä mitä sanoa. Olette rakkaita <3

4 kommenttia:

  1. Olet niin kaunis ja söpö! Ja eikä, mulla on kans noi halvaantumis-pelot :D Onkohan toi joku ahdistuneiden ja paniikkihäiriöisten vakkari-pelko..? Mukavaa että sulla on avokki tukena, tulee varmasti tarpeeseen tietyissä tilanteissa. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua kiitos paljon ^-----^:
      Toi on kyllä kauhee pelko. Aluks meillä oli et kysyin suoraan onko mun naama ookoo onko täs jotain vialla, nyt kolmen vuoden jälkeen ollaan päästy tähän hymyllä nyökkäys vastaamiseen :D Ite oon liittynyt naamakirjassa ahdistuneisuushäiriö/paniikkihäiriöryhmään ja siellä ainakin monella on juuri tätä ! ja ah niin monta muutaki oiretta mitä itsellä on! Ei me olla hei ainoita, me vaan ei yleensä puhuta näistä!

      Poista