maanantai 24. elokuuta 2015

But I'm busy mending broken pieces of the life I had before



Oijoi on paha olla.
Mulla on vieläkin sama paine päässä. Näin 2-3 viikkoa myöhemminkin.
Oon nyt juossut siellä päivystyksekssä ja sain lihasrelaksantteja ja ajan fysioterapiaan.
Noh kävin siellä fysioterapiassa eikö auttanut, ei auttanut relaksantitkaan.
Fysioterapiassa löydettiin mun niskasta patti... nyt perjantaina se aiotaan ultrata ja oon aika paskassa kunnossa tän takia.



En tiedä mitä sieltä löytyy, veikkaan kasvainta ja syöpää koska ei mun aivot osaa positiivisemmin ajatella.



Nyt vaan oikeesti yritän sinnitellä, hengitellä ja elää.
Kävin tänään työkkärin lääkärillä terveystarkastuksessa ja se sano mulle että et saa lopettaa tupakointia tai laihduttaa. ( kuinka oikeesti lääkäri voi sanoa näin ylipainoselle polttajalle? :D )
Syynä siis se että kun nyt on tarkoituksena aloittaa se psykoterapia ja ehkä kuntouttava työtoiminta syksyn aikana. Kuulemma ne tulee hajottamaan jo liikaa...

Toivottavasti teillä menöö vähän paremmin, ite voisin kuolla tähän paikkaan.

1 kommentti:

  1. Se voi todellakin olla hyvä ettet kuormita itteäs liikaa kaikilla asioilla sillä kuten lääkärikin sanoi, niin jo pelkkä psykoterapia on erittäin raskasta. Mukava kuitenkin kuulla sulla menevän hyvin sillä rintamalla. Kumpa vaan terveytesi saataisiin kuntoon ja tulisi selvyys oireillesi. Toivottavasti niin käy pian!

    VastaaPoista