maanantai 3. elokuuta 2015

From my window I watch the day go by




Ah opamoxpäiviä. Just kun pääsin sanomasta että niitä oo tarvinnut ottaa kauheasti.
Päässä tuntuu oikealla ohimolla huikea paine, oon varma että siellä on nyt kasvain.
Siltikään en jaksa/uskalla/halua lähteä lääkäriin. Googlelääkäriä kyllä käytin ja diagnoosit oli aika kuolettavia ja masentavia. Tekis vaan mieli vähän tihrustaa itkua sohvan nurkassa pilleripurkki kourassa.

me: *gets anxious over nothing* me: wait this is stupid everything is fine me: wait me: but what if its not

Ehkä mun niskat on vaan jumissa. (tai sit se on kasvain tai syöpä tai veritulppa)
Ehkä mun aivot sanoo itsensä irti koska tein elämäni suurimman virheen, latasin kännykkään sen helvetin Kim Kardashian appin. oh my :D

Kauheen kuvottava olo. Pitäisi syödä että sais verensokerit ylös muttakun ei saa mitään alas. 
Ehkä tää tästä. Jossei musta kuulu hetkeen enää mitään niin varmaan tää sit oli se veritulppa/kasvainperkele. 




4 kommenttia:

  1. Et kuole! Olen varma että toi on vaan ahdistusta, stressiä ja / tai sitä niskajumia. Tsemppiä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos <3 Tää on vaan niiiin perseestä kun ei saa itelleen uskoteltua että ehkä tää ei oo kuolemaksi -____-

      Poista
  2. Toivottavasti voit jo paremmin! Tuo on ihmeellinen juttu ett heti pelkää kaikista pahinta ja sitä onnistuu uskottelemaan itelleen kamalimmat jutut tosiksi. Usein, ainakin mulla, keho reagoi tosi voimakkaasti ahistukseen ja vähän väliä oon jumissa jostain.

    VastaaPoista
  3. Joo itsellä kanssa kehittynyt kunnon stressiniska ahdistuksen takia ja aina ihmeellisiä särkyjä yms sitten aiheuttaa -___-
    Mutta nyt tosiaan tais olla jotakin oikeesti vialla! Sain antibiootit ja miljoona muuta lääkettä otsaontelontulehdukseen apua. Vielä ei oo paine helpottanut mutta kattelllaan nyt jos alkais lääkkeet parin päivän sisällä vaikuttamaan.
    Siltikin uskon kovasti että kyllä se se kasvain on :D

    VastaaPoista